Friday, August 28, 2009

John & Jane



John & Jane
Acrylic & ink on canvas
2 x 100 x 140 cm

2 comments:

Anonymous said...

Lieftallige Kathlena♥,
Mijn – uiteraard zeer persoonlijke, subjectieve – beoordeling: Met Jane heb je de Vrouw van mijn dromen afgebeeld, met John…kan ik niets beginnen. Graag je mening over mijn uitspraak!
Kusje. Veel liefs,
Je bewonderaarster
Nadja

PS Ik had tijdens de vakantieperiode een beetje tijd om naar je verslag over New York te kijken: Er zijn wel enkele te haastige sequenties in die storen, maar anders is het verbluffend en je was werkelijk in je rol! Tiptop!
<3

Kathleen Steegmans said...

Dag Nadja,

in eerste instantie moest ik vooral lachen met je uitspraak.

Grappig dat je dat zo verwoordt...

In tweede instantie is het uiteraard een zeer subjectieve uitspraak en die hoor ik wel graag.
Voor mij zijn dit 'onbekende personen' maar ik vind het interessant om te horen wie anderen er in zien.

Het NY filmpje gaat met momenten inderdaad erg snel maar om het op you tube te kunnen zetten moest ik een volledige week in 10 minuten proberen te vatten... Het was niet eenvoudig maar ik ben tevreden met het resultaat.

Merci! :)